جدایی دوست

مرگ بهترین راه برای راحتی ازین دنیاست

ماندن پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است؟!

من روزشنبه بهترین دوستمو از دست دادم واون روز برامن جهنم شد در مدرسه بودم زنگ اول تفریح پیشش بودم حتی در چشمانش نگاه کردم متوجه شدم از یه چیز خیلی ناراحته وزنگ خوردمابه کلاس رفتیم در کلاس برگی از طرف اون به من داده شد نوشته بودمن دیگه نمیخوام دوستم باشی گفتم چرا؟؟؟گفت چون زندگی منوتوبه هم گره خورده راست میگفت واقعازندگیمون به هم گره خورده بود اون میخواست ازم جداشه تاشایدزندگیش بهتربشه عوض شه من همیشه خوشبختیه اونومیخواستم ولی الان که خودش این طور خواسته من چیزی نمیگم چون میخوام بازم بخنده شادباشه ولی من شب وروز ازون خاطره دارم نمیتونم فراموشش کنم که دوستی که سه سال میشناسمش دوست نه اون همدم دردام بوداون توسختی توغم توشادی همیشه کنارم بودبهترین دوستم بودحتی ازخواهرم بهم نزدیک تر بود خیلی دوستش دارم همیشه وقتی ناراحت بود منم ناراحت می شدم وقتی خوشحال بود منم خوشحال میشدم اما افسوس روزگار اونو ازم گرفت زندگیموگرفت دیگه ندارمش تومدرسه بایدتحمل کنم که اون بادوستای دیگه است این منم عذاب میکشم نمیتونم پیشش باشم همیشه همه جا باهم میرفتیم میرفتیم بازارزبانکده و... یه چندبار اومدخونمون باهم روتختم دراز کشیدیم هیچ وقت روزایی که توبغلش اشک میریختم یادم نمیره خدایااخه اینم شدزندگی چیزایی که بهم داده بودجلوچشامه تمام عکساش وقتی روتختم دراز میکشم یادخاطراتش میوفتم اون رفت ولی خاطراتش مونده من موندم بایک زندگی وهزارتاخاطره اسمش دوستم  است هانیه اومدوارم بازم برگرده پیشم من منتظر اون روزم که بیادپیشم بگه میخوام بازم باهم دوست باشیم منتظرم............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1398ساعت 11:47 توسط goli.bnd|

آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : mohammad-theme.tk